EXO’s concert tickets sold out in 1.47 second

exokmplanet:

source


1,283 notes | Reblog
5 minutes ago

garipferaceli:

sertruzgarlar:

madagaskaryolcusu:

Selam olsun işte böyle güzelliklere tebessüm edenlere..

Maşallahh sanaa, yerim senin o minik ellerini. ^^

Yerimmmm yaaaa tam isirmalikkkk

(Source: hasbahce)


Sızlatmıyorsa yüreğini bir mazlumun sesi, layık olur mu namına Müslüman denilmesi?

(Source: haciapla)


tomthanks:

Benden duymuş olmayın ama. Allah yaptığınız pislikleri görüyo yani.

tomthanks:

Benden duymuş olmayın ama. Allah yaptığınız pislikleri görüyo yani.


172 notes | Reblog
10 minutes ago

then and now. 2012 debut showcase // 2014 comeback showcase

(Source: kyungso)


6,057 notes | Reblog
11 minutes ago

Bir bakmışsın Allah hiç ummadığın anda vermiş kalbine mutluluğu.

7nbitirdinamq:

bayaanmarti:

görcem mi ben o gunleri, he gorcem mi?!

Üzgünüm 3 ay ömrünüz kalmış hanımefendi..

(Source: thegodsneedahero)


756 notes | Reblog
12 minutes ago
yes-c4non:

quality-hbu:

br-1tish:

yeah sometimes i put my hair up with a pen
i’m such a nerd

I do this in class sometimes when I don’t have an elastic or something and people are always mesmerized and I’m sitting there like.. it’s not rocket science… you just put your hair in a bun and stick a pen through it.

(via
TumbleOn
)

You are telling this like it’s too easy, why mine’s are not just…not like that??? 

yes-c4non:

quality-hbu:

br-1tish:

yeah sometimes i put my hair up with a pen

i’m such a nerd

I do this in class sometimes when I don’t have an elastic or something and people are always mesmerized and I’m sitting there like.. it’s not rocket science… you just put your hair in a bun and stick a pen through it.

(via
TumbleOn
)

You are telling this like it’s too easy, why mine’s are not just…not like that??? 


1,773 notes | Reblog
21 hours ago
benolmusumpazartesi:

lanetlilerinkralicesi:

kitapkokusunusevenbayan:

veherzaman:

adı kehanet asdfgh filmin yarısında korkup kapatmıştım

Nicholas Cage’in filmi. Kesinlikle favorilerimden. Farklı bir film. İzlerken bayağı şaşırırsınız sdfsgfdfg 

Mükemmel bi filmdi. Kesinlikle öneriyorum

İzlemedim ama herkes güzel demiş alslfş izleyin millet güzel film akslfihi

benolmusumpazartesi:

lanetlilerinkralicesi:

kitapkokusunusevenbayan:

veherzaman:

adı kehanet asdfgh filmin yarısında korkup kapatmıştım

Nicholas Cage’in filmi. Kesinlikle favorilerimden. Farklı bir film. İzlerken bayağı şaşırırsınız sdfsgfdfg 

Mükemmel bi filmdi. Kesinlikle öneriyorum

İzlemedim ama herkes güzel demiş alslfş izleyin millet güzel film akslfihi

(Source: vojun)


14,777 notes | Reblog
22 hours ago
firatdere:

ALINTI:
"Bu gün adanada bir halk otobüsü bu köpeği. Arka ayagını ezdi söfor sesi duyduktan sonra hayvana baktı otobusu geri çekeceğine gaza basıp hayvanın arka tarafını dümdüz etti cevredeki veterinerlere gittik ‘ben sokak hayvanlarına bakmıyorum’ cevabı aldık belediyeyi aradık 1 saat sonra geldiler kanlar içindeki zavallı hayvanı çöp torbası gibi kırık bacaklarından tutup kamyonetin arkasına atıp götürdüler bu rezil ”insan” ları afiş etmek istiyorum yardım eder misiniz?"
Allah sizi kahretsin ulan

Şerefsizler. Sokak hayvanlarına bakmayan hayvanı da Allah bildiği gibi yapsın

firatdere:

ALINTI:

"Bu gün adanada bir halk otobüsü bu köpeği. Arka ayagını ezdi söfor sesi duyduktan sonra hayvana baktı otobusu geri çekeceğine gaza basıp hayvanın arka tarafını dümdüz etti cevredeki veterinerlere gittik ‘ben sokak hayvanlarına bakmıyorum’ cevabı aldık belediyeyi aradık 1 saat sonra geldiler kanlar içindeki zavallı hayvanı çöp torbası gibi kırık bacaklarından tutup kamyonetin arkasına atıp götürdüler bu rezil ”insan” ları afiş etmek istiyorum yardım eder misiniz?"

Allah sizi kahretsin ulan

Şerefsizler. Sokak hayvanlarına bakmayan hayvanı da Allah bildiği gibi yapsın


2,398 notes | Reblog
22 hours ago

Kokusunu bilmediği birini nasıl özler insan!!

saclarinisevenkiz:


26 notes | Reblog
22 hours ago
1 2 3 4 5 »

theme by heartgrenade | powered by tumblr